niedziela, 3 sierpnia 2008

Podsumowanie Lipca

Dzisiejszy wpis będzie podsumowaniem Lipca, będę się starał robić je co miesiąc. Był to pierwszy miesiąc po przeniesieniu się na platformę Bloggera. W międzyczasie zmieniał się układ i sam wygląd bloga. Możecie to zaobserwować między innymi po ruchu reklam Google Adsense - jeśli ich nie widzicie zachęcam do wyłączenia na tej stronie programów blokujących typu AdBlock. Nie martwcie się nie znajdziecie na tej stronie pływających reklam czy wyskakujących popupów ;-)

W panelu po prawej stronie możecie zauważyć dużą migającą czerwoną reklamę mBanku. Dzięki niej możecie szybko i całkowicie bezpłatnie założyć konto w mBanku o którym pisałem w tym wpisie. Jeśli to zrobicie, zgłoście się do mnie drogą mailową a pomogę wam je zoptymalizować pod kątem inwestycji. Od czasu do czasu będą się tam pojawiały także reklamy umożliwiające doładowanie swojego konta w komórce przez platformę mBanku. Możecie to zrobić dowolnym nominałem co najważniejsze szybko, bezpiecznie i bez wychodzenia z domu. Prawda, że fajnie? :-)

8 lipca zmarł Sir John Marks Templeton, pionier na rynku globalnych funduszy inwestycyjnych oraz fundator nagrody, przyznawanej za wkład w badania nad duchowym wymiarem ludzkiego życia oraz przerzucaniem pomostów między nauką a religią. RIP

Mieliśmy także do czynienia z historycznym wydarzeniem na polskim rynku inwestycyjnym, ponieważ otwarty został milionowy rachunek maklerski. 30% z tej sumy przypada na rachunki maklerskie obsługiwane przez internet.

W poprzednim miesiącu powstało 11 wpisów a więc w pełni wykonałem swój plan. Były to w kolejności:

1) Przywitanie

2) Jak rozpocząć własne inwestycje ??

3) Sposoby na zdobycie kapitału

4) Inwestowanie w bessie...

5) Przemyślenia na temat bessy

6) Dywidendy cz. 1

7) Dywidendy cz. 2

8) Jakie walory możemy nabyć na GPW ??

9) C/Z; C/WK; ROE

10) Podatki cz. 1

11) Podatki cz. 2

Czas także podsumować ankietę w której mogliście oddawać głosy przez cały lipiec :-) Wzięło w niej udział blisko 50 osób, nie mogę sprawdzić prawdomówności, ale wnioski wyciągnijcie sami :-) Już teraz gorąco zachęcam do wzięcia udziału w najnowszej ankiecie.



PS: jeśli macie jakieś uwagi, sugestie to zachęcam do dodawania komentarzy bądź wysyłania maili(adres w sekcji "O Mnie").

3 komentarze:

Paweł Kata pisze...

Szkoda, że nie napisałeś ile zarobiłeś w tym miesiącu, na czym miałeś największy zysk, co zaobserwowałeś, jakie wnioski wyciągnąłeś z działalności w tym miesiącu itp.

Cheed pisze...

Rzeczywiście w ostatnim czasie idzie mi całkiem nieźle na giełdzie i być może w niedalekiej przyszłości będę podsumowywał swoje transakcje.
Póki co nie publikuję mojego portfela, chociaż dla chcącego nie jest trudno znaleźć co kupiłem i kiedy sprzedałem ;-)
W najbliższym czasie można spodziewać się na moim blogu wykazu spółek, które według mnie dadzą zarobić w następnej hossie :-)

Pozdrawiam i dziękuję za komentarz.

SVInvestment pisze...

Witam Cheed,
Myślę, że to dobry pomysł z podsumowaniem miesiąca. To motywujące pod kątem regularnych wpisów i trzymania się zasad inwestorskich, które sobie wytyczyłeś. Poza tym, zawsze będziesz myśleć pod kątem tego, aby każdy kolejny miesiąc był lepszy od poprzedniego, a to najważniejsze w osiągnięciu sukcesu.
Pozdrawiam :)

Podobne posty