niedziela, 6 lipca 2008

Przywitanie

Witam!
Na początku chciałbym się przywitać z czytelnikami mojego bloga, z tymi nowymi jak i z tymi którzy już kiedyś natknęli się na moje posty na portalu money.pl.

Przerwa w pisaniu spowodowana była nakładającymi się na siebie obowiązkami, oraz fatalną sytuacją na rynku giełdowym. Wszystko to skutkowało moją znikomą aktywność na rynku giełdowym. Jeśli już dokonywałem transakcji, było to jedynie kilkudniowe(czasem nawet jednodniowe, tzw. DT), czysto spekulacyjne zagrywki. Wolałem raczej ulokować mój kapitał na koncie oszczędnościowym, niż siłować się z rynkiem. Jedną z moich podstawowych zasad, którą staram się kierować jest "lepiej żałować że się nie jest na rynku, niż rozpaczać, że się na nim jest". Pod trend wzrostowy dużo łatwiej jest się "podczepić", niż zmienić kurs spółki spadającej od kilku dni.

Chciałem nadmienić, że krótkie notki zawierające podstawowe informacje będą się pojawiać
tutaj, natomiast główna myśl, będzie przekazywana na tym blogu.

Będę bardzo wdzięczny, jeśli zostawicie po sobie jakikolwiek ślad. Możecie to zrobić przez opublikowanie swojego komentarza(może to zrobić każdy ;-)), udział w ankiecie.

Pierwszy post z reguły powinien być krótki i taki też będzie. W końcu nie chcę was zalewać dużą ilością niepotrzebnej treści ;-) Nie mam też zacięcia literackiego, także znajdziecie tutaj więcej konkretów, niż bajkowych opisów. Posty będę starał się publikować co 2-3 dni a najbliższy będzie poświęcony opisie platformy z której korzystam podczas inwestycji :-)

Do usłyszenia!


PS: Zachęcam do dodania mojej strony do ulubionych(skrót klawiszowy CTRL+D) lub zapisania się do subskrypcji bloga.

4 komentarze:

Anonimowy pisze...

Czesc Cheed. Fajnie że założyłeś bloga, będę zaglądał na pewno.

Anonimowy pisze...

Cheed zdejmij ten tekst o klikaniu w reklamy - google jak to zobaczy to Cię zje!

SVInvestment pisze...

Witam i zachęcam do regularnych wpisów. Pozdr

Cheed pisze...

Dzięki za komentarze :-) Nowe wpisy powinny w miarę możliwości pojawiać się regularnie co 2-3 dni.

Podobne posty