wtorek, 13 lipca 2010

Konto Optymalne OF - test

Pod koniec marca podjąłem decyzję o zamknięciu konta w Getin Banku. Nie obyło się oczywiście bez pewnych problemów w postaci straconych dwóch godzin (osoba obsługująca nie potrafiła zamknąć konta internetowego) czy ostatecznym zamknięciu konta z jednoczesnym pozostawieniem dostępu do pustego kanału elektronicznego. Druga sprawa cały czas jest w toku i postaram się w najbliższym czasie ją zakończyć.

Po likwidacji konta w GB powstała luka, którą chciałem wykorzystać. Konto dbNET mimo dosyć dużej funkcjonalności, w ostatnim czasie stanęło w miejscu i ani myśli o usunięciu uciążliwych niedoskonałości (między innymi brak natychmiastowych przelewów między kontami). Początkowo skłaniałem się do otwarcia konta u Gerarda Depardieu (BZ WBK), ale skomplikowana procedura przyznania 100 zł w prezencie trochę mnie odstraszyła. Ostatecznie decyzja padła na Konto Optymalne w Open Finance (dystrybutor). Jego obsługą zajmuje się Getin Bank.


Co mnie skłoniło do tego kroku? Powodów jest kilka. Na wstępie zaznaczę, że dotychczasowa współpraca z Open Finance układa mi się bez zarzutów. Pieniądze są zawsze na czas, a ewentualne problemy pracownicy rozwiązują bez zbędnej zwłoki. Open Finance, jako czołowy polski pośrednik finansowy, gwarantuje produkty finansowe najwyższej jakości. Mnie z racji struktury mojego portfela (a także doświadczenia w świecie finansów) najbardziej interesują standardowe lokaty bankowe.

Na tym polu, Open Finance prezentuje się najlepiej, proponując Lokatę Optymalną bez podatku Belki. Dzięki posiadaniu Konta Optymalnego, wszystkie lokaty jestem w stanie zakładać bezpośrednio z konta, bez konieczności składania wniosków i oczekiwania na odpowiedź automatu z danymi przelewu. Poza tymi plusami, dochodzą korzyści typowo finansowe – 0 zł opłaty za prowadzenie konta, wypłaty ze wszystkich bankomatów w Polsce, darmowe przelewy czy wydanie i obsługę karty płatniczej. Do RORu, możemy otworzyć również maksymalnie trzy rachunki oszczędnościowe, które na dzień dzisiejszy oprocentowane są na 4,5 procent netto.

Otworzenie konta

Jest banalnie proste i całość operacji wykonujemy za pośrednictwem internetu. Wypełnienie wniosku zajmuje dwie-trzy minutki. Wszystko przebiega bezproblemowo. Następnie musimy poczekać na telefon od kuriera, który umawia się z nami na podpisanie umowy w dogodnym terminie. W moim przypadku trzeba było poczekać około dwóch tygodni. Z informacji jakie udało mi się uzyskać, dowiedziałem się iż trwało to długo, ponieważ bardzo duża ilość klientów, zakładała konta w krótkim czasie. Teraz powinno realizować się to sprawniej.

Sama wizyta kuriera to formalności, złożenie kilku podpisów itp. Od razu dostajemy pakiet aktywacyjny, który niestety przez kilka dni (do momentu dostarczenia umowy od kuriera do Open Finance) jest nieużyteczny. Później możemy już wszystko konfigurować według własnych upodobań. Aby uzyskać pełną funkcjonalność konta musimy poczekać około tygodnia aż poczta dostarczy nam upragnioną kartę debetową oraz kod pin. Pamiętajcie również, że przy otwieraniu konta, dyspozytor OF będzie prawdopodobnie chciał wam zasugerować skorzystanie z różnych usług, dlatego bądźcie na to przygotowani i nie dajcie się naciągnąć na niepotrzebny produkt. Jeśli posiadacie już lokaty w OF, konto będzie automatycznie z nimi zintegrowane (te same loginy i hasła).

System internetowy

Open Finance dopiero od kilku tygodniu dysponuje nowym systemem internetowym, który został zbudowany na potrzeby między innymi nowego konta bankowego. Panel jest dla mnie funkcjonalny – wszystko jest tam gdzie powinno być. Dostęp do konta, wykonywanie przelewów, otwieranie lokat/poliso lokat/struktur czy obsługa kart nie powinna nikomu przysporzyć problemów. Co więcej, na głównym ekranie możemy obserwować saldo nie tylko naszego konta, ale również lokat. Taka funkcjonalność ułatwia kontrolę finansów domowych i pozwala lepiej zaplanować i zoptymalizować budżet. Logując się do konta nie mamy zbyt wielu możliwości konfiguracji ekranu głównego, co należy zaliczyć jako mały, ale jednak minus.


Transakcje

Przelewy z innych banków jak i do innych banków realizowane są bez zastrzeżeń. Nie spotkałem się tutaj z przetrzymywaniem pieniędzy przez bank, na co narzekają niektórzy posiadacze konta w Alior Banku. Również przelewy między własnymi kontami (np. ROR -> RO) realizują się online (opóźnienie wynosi maksymalnie kilka minut). Jest to duże usprawnienie w porównaniu do konta dbNET czy Getin Banku. Przelewy w Koncie Optymalnym prezentowane są klarownie i czytelnie. Podoba mi się również graficzna forma oznaczania przelewów, dzięki czemu natychmiast wiemy, czy mamy do czynienia z przelewem wychodzącym, przychodzącym czy transakcją kartową (więcej na screenie poniżej). System umożliwia nam także tworzenie przelewów zdefiniowanych, które przyśpieszają np. comiesięczne regulowanie rachunków.


Karta debetowa

Do konta dostajemy standardową płaską kartę Visa Electron. Szkoda, że nie jest wypukła, ale darowanemu koniowi w zęby się nie zagląda. Jeśli chodzi o design to na kolana nie powala o czym możecie przekonać się na zdjęciu poniżej. Jeśli chodzi o zalety takiej szaty kolorystycznej, na pewno dużo trudniej przepisać z niej dane, gdyż z dalszej odległości są one po prostu mało czytelne. Co do obsługi karty, to widzimy ją cały czas po zalogowaniu do systemu w menu Karty. Możemy tam przeglądać historię i szczegóły karty. Możliwa jest także zmiana limitów karty – niestety cała operacja jest realizowana w postaci wniosku, który pracownicy banku rozpatrują przez co najmniej kilka dni... Przy wypłacie pieniędzy z bankomatów (różnych od PKO BP przez Peako SA po Euronet) nie miałem żadnych problemów - wszystko działa sprawnie i jak należy. Podobnie ma się sprawa z transakcjami bezgotówkowymi w sklepach. Największym minusem jest PIN, który dostajemy w osobnej przesyłce od Open Finance. Jego zmiana jest niemożliwa z poziomu konta - musimy udać się do odpowiedniego bankomatu i dopiero tam wykonać tą operację...


Podsumowanie

Konto Optymalne w Open Finance jest naprawdę bardzo dobrym produktem. Dzięki dużej funkcjonalności (wszystko co jest - działa jak należy) oraz braku opłat za podstawowe operacje związane z obsługą konta, daje naprawdę niezłą mieszankę. Nikt nie powinien pogardzić możliwością darmowej wypłaty pieniędzy ze wszystkich bankomatów w Polsce (mBank każe sobie płacić za to 5 zł). Getin Bank, jako podmiot prowadzący konto, oferuje obsługę kasową, co jest na pewno dużo wygodniejsze niż mBankowe wpłatomaty. Pojedyncze niedociągnięcia nie odrzucają i można na nie przymrużyć oko.

Konto Optymalne nadaje się świetnie jako uzupełnienie podstawowego konta (np. Inteligo czy mBanku). Jest darmowe bez żadnych dodatkowych warunków. Dla osób które zdecydują się na aktywne korzystanie z Konta Optymalnego (przelewanie wynagrodzenia + transakcje kartą za min. 400 zł miesięcznie), Open Finance przygotował nagrody. Do wyboru jest nawigacja samochodowa MIO, drukarka HP, iPod, aparat Fujifilm czy dysk zewnętrzny 250 GB. Nie jest to jakaś spektakularna nagroda, ale dla niektórych może to być miły dodatek, tym bardziej, że wymagania dla osoby zarabiającej nie są zbyt wygórowane. Lepiej otworzyć konto i dostać coś, niż wyjść z banku z nowym kontem i pustą ręką. Ja się już skusiłem :)

PS: Jeśli macie ochotę założyć Konto Optymalne w Open Finance, możecie to zrobić za darmo np. tutaj. Nie zapomnijcie się również podzielić swoimi wrażeniami/opiniami odnośnie nowego produktu bankowego.

47 komentarzy:

harmonogram milionera pisze...

Widzę Cheed że Twój test wypadł bardzo dobrze dla Konta Optymalnego w OF. Ja się wzbraniałem przed otwarciem u nich konta oszczędnościowego - bez wymogu comiesięcznych wpłat. Moje obawy dotyczyły tego że nie chciałem mieć otwartego kolejnego konta. Teraz widzę zalety otwarcia tego rachunku głównie z uwagi na przedłużenie lokat i ich optymalizację. Teraz przedłużam te lokaty nie patrząc na kwoty lub mi przelewają kasę z lokaty na podane konto i ponownie przelewam do OF - tracąc już co najmniej dwa dni. Chyba po Twoim teście skuszę się i otworzę to konto.

Anonimowy pisze...

Ja otworzę konto dla dysku zewnętrznego a później je zamknę. Kolejne konto mi nie potrzebne, ale jak dają to biorę :)

Maciek

20 tysięcy po studiach pisze...

@Maciek

daj znać jak poszło :)

Cheed pisze...

@sas - jak najbardziej, konto jest warte uwagi. Sam otwierając nowe konto stosuję jedną zasadę - otwieram nowe konto a w zamian zamykam jakieś stare, tak żeby móc nad wszystkim panować :)

@Maciek - pamiętaj, że decydując się na prezent, możesz je zamknąć dopiero po 12 miesiącach. Open Finance zabezpieczyło się przed takim czymś. Z drugiej strony, warunki nie są wygórowane, pieniądze i tak gdzieś trzeba trzymać i je wydawać :)

Pozdr.

Anonimowy pisze...

A co z ta darmowa karta kredytową? Dodają ją do konta?

Cheed pisze...

Jeśli o nią zawnioskujesz i wykażesz odpowiednie dochody to jak najbardziej. Jeśli nie zawnioskujesz, to prawdopodobnie i tak będą do Ciebie dzwonić z taką ofertą po jakimś czasie.

Pozdr.

Anonimowy pisze...

Nałapią teraz klientów, a za miesiąc wprowadzą opłaty za to, za tamto...

bongofury pisze...

Witam
Może Pan powidzieć, czy tą kartą można płacić przez internet? Wiem, że nie jest wypukła, ale to podobno możliwe.
Druga rzecz - czy dokumenty przysłane do podpisania rózniły się jakoś od tego co można ściągnąć ze strony? Te tabele wyglądają mizernie i nie wszystko jest jasne
Na stronie jest info, że wpłaty w odziale Getin są za darmo, ale poza tym nigdzie indziej nie widziałem takich informacji. A wypłaty?
Jakby Pan mógł w dwóch słowach odpowiedzieć. Na infolinię dodzwonię się dopiero w poniedziałek
pozdrawiam

Cheed pisze...

@bongofury - niestety, póki co, karta debetową VE dodawaną do Konta Optymalnego nie można dokonywać płatności internetowych. Wiążą się one z nadaniem kodu CVV na odwrocie karty. Z informacji które uzyskałem na infolinii, mogę powiedzieć, że obecnie prowadzone są prace nad wdrożeniem tej funkcjonalności.

Co do dokumentów, to nie widziałem różnicy pomiędzy tym co jest na stronie, a tym co dostałem od kuriera. Wspomnę tylko, że całość regulaminów, TPiO dostajemy na płycie CD :)

@Anonimowy - Open Finance to nie ten sposób, nie ta koncepcja "strzyżenia klientów".

Pozdr.

bongofury pisze...

Ok. Dzięki za odpowiedź i za obszerny test .
pozdrawiam

bongofury pisze...

Jeszcze napiszę, że wprowadzają ludzi w błąd pisząc na stronie konta optymalnego: dostęp do gotówki w 500 oddziałach Getin, podczas gdy kondultanci twierdzą, że nie można wypłacić pieniędzu z tego konta w oddziale banku Getin.

Anonimowy pisze...

Założyłem konto z twojego polecenia. Teraz czekam na kontakt kuriera. Fajnie że dodają nawigację :D

bongofury pisze...

Ja też założyłem to konto, ale jeśli okaże się, że konsultanci tel kłamią - zrezygnuję. Zapytałem jednego czy sms od nich coś kosztują - odpowiedział, że nie. W tej chwili wydaje mi się, że coś mi ściągnęło z karty po otrzymaniu sms od open, ale nie jestem pewien.Następnym razem sprawdzę.Tu nie chodzi o koszt, na który bym się przecież zgodził, ale o kłamstwo, co źle rokuje w przyszłości.

Cheed pisze...

@bongofury - sprawę z wpłatami i wypłatami w placówkach Getin Banku spróbuję wyjaśnić. Co do kodów sms to na pewno są darmowe - używałem ich już nie raz :)

Pozdr.

Cheed pisze...

@all - właśnie otrzymałem informację od pracowników OF. W oddziałach Getin Banku darmowe są jedynie wpłaty pieniężne. Jest to na pewno pewniejsze i wygodniejsze rozwiązanie niż mBankowe wpłatomaty. Z kolei wypłaty możemy realizować jedynie po przez bankomaty. Przypomnę, że w Koncie Optymalnym, wypłaty ze wszystkich bankomatów w Polsce są za darmo.

Pozdr.

bongofury pisze...

@cheed - dzięki za informację - takąż samą i ja uzyskałem. Z innej beczki, to ciekawe jak drobne sprawy się czasami układają - trafiłem na tę stronę, bo gdzieś na goldenline.pl znalazłem do niej link, ale w kontekście inwestowania. Akurat szukałem też jakiegoś konta bankowego i akurat pierwsze wejście na Twoją stronę to był wpis o koncie OF. Mam nadzieję, że dla nich nie pracujesz...he, he
pozdrawiam

Cheed pisze...

@bongofury - cieszę się, że wpis pomógł w podjęciu decyzji. Co do OF, to oczywiście nie pracuję dla nich. Testuje różne konta internetowe, ponieważ takie wpisy pasują według mnie do tematyki tej strony. Zachęcam więc do odwiedzania tego bloga i aktywnego uczestnictwa w jego życiu.

Pozdr.

Anonimowy pisze...

Witam!
Zastanawiem się nad zmianą konta....i mam pytanie :-)
Czy konto opcjonalne OF realizuje polecenia zapłaty - WSZYSTKIE wyjaśniam o co chodzi- byłam w ING gdzie powiedziano mi,że nie realizują polecenia zapłaty z ENEI (?) zaskoczyło mnie to bardzo i nie chciałabym po założeniu konta i zawiadomieniu zakładu pracy dowiedzieć się ,że nie ma szansy na to żebym opłacała przez polecenie prąd czy gaz,a na tym mi zależy.Hmm......i gdzie to można załatwić?
Pozdr.

Cheed pisze...

Muszę przyznać, że pierwszy raz spotykam się z odmową realizacji polecenia zapłaty ze strony banku. Bez kontaktu z infolinią, nikt nie jest w stanie odpowiedzieć na Twoje pytanie w związku z tym zachęcam do zadzwonienia tam i poinformowania nas o wyniku tej rozmowy. Podaję tutaj numery do Open Finance: 801 707 007 lub (22) 205 60 10.

Pozdr.

Anonimowy pisze...

Witam!
Dzisiaj zadzwoniłam do OF ,niestety polecenia zapłaty jeszcze nie obsługują :(
Pozdr.

Cheed pisze...

To duży minus, którego nie zauważyłem w swoim teście (chociaż nie dla mnie bo nie korzystam z Polecenia Zapłaty). Dzięki za informację!

Pozdr.

Anonimowy pisze...

Psiadam OF narazie tylko lokaty ale szukam k.k. i chyba wezmę od nich jeśli będzie rozsądny limit.
Twój wpis wyjaśnił mi wiele na temat konta nad którym też się zastanawiałem i możliwe że się skuszę bedzie łatwiej kontrolować lokaty, k.k. no i darmowe wypłaty z bankomatów. W Eurobanku tego nie ma, co prawda 1PLN ale zawsze.

Cheed pisze...

Cieszę się, że moja opinia o koncie Open Finance się do czegoś przydało. Warto rozważyć wariant lokat/kk/konta w Open Finance. Wszystko w jednym miejscu, dzięki czemu łatwiej o kontrolę stanu swoich finansów. Wydaje się, że dodatkowe darmowe konto nie powinno stanowić problemu (więcej plusów niż minusów). Zachęcam do przejrzenia oferty Konta Optymalnego.

Pozdr.

Anonimowy pisze...

To bardzo dobra oferta dla cieńszych portfeli - właśnie się przeniosłem z Multibanku. Minusy: brak polecenia zapłaty, brak dodatkowej karty płatniczej (dla żony). A feler nieoczekiwany - już trzeci tydzień czekam na kartę płatniczą, a na infolinii dowiedziałem się, że mają opóźnienia i najpóźniej za dwa tygodnie dostanę kartę :( Mnie też wprowadziła w błąd informacja o "dostępie do gotówki w oddziałach Getinbanku". A cała gotówka na koncie... Dobrze, że znajomi mają konta i zaufanie.

Cheed pisze...

Dzięki za wiarygodną i fachową opinię. Zapraszam na bloga ponownie :)

Pozdr.

Anonimowy pisze...

Jestem ponownie :) Już z kartą (czekałem prawie miesiąc), którą po wczorajszej aktywacji nie mogłem dziś wypłacić pieniędzy z żadnego bankomatu. "Niewystarczające zasoby pieniężne" - ten komunikat w sobotnie popołudnie, w porze zakupów potrafi zabić :( W poniedziałek dopiero wyjaśnię sprawę, bo w weekend infolinia mojego nowego banku "on-line" nie pracuje. Mam nadzieję, że autor bloga nie miał takich przebojów...

Cheed pisze...

Na szczęście takich problemów nie miałem. Być może pieniądze Ci nie zdążyły jeszcze dojść na konto (zwykle powinny być koło 12:30 następnego dnia ROBOCZEGO po wysłaniu). Możesz spróbować skorzystać z tej strony.

Pozdr.

Anonimowy pisze...

Podpisałem umowę i mam już aktywne konto. Jednak w umowie nie widzę ani słowa o nagrodzie, którą wybrałem podczas zakładania konta. Z regulaminu wynika, że nagrodę wysyłają dopiero w następnym miesiącu po weryfikacji wpływów.

Czy wtedy kurier przynosi nagrodę plus dodatkową umowę do podpisania ?

Anonimowy pisze...

Czy można definiować przelewy w datą przyszłą nie posiadając wystarczającej ilości środków na koncie ?

Cheed pisze...

Nie ma takiej możliwości, system nie pozwala zatwierdzić takiego przelewu.

Pozdr.

Unknown pisze...

Ja niestety mam bardzo złe doświadczenia z OF. Niedawno otworzyłem sobie konto, założyłem lokaty i czekałem na aktywację. Niestety, nie doczekałem się. Nie dość, że aktywacja kart trwała dosyć długo (karta na szczęście już działa) to z konta niestety przelewać pieniędzy nie mogę. Przelałem tam swoje oszczędności (przyjęli bezproblemowo) niestety dysponować nimi nie mogę. Już prawie tydzień od momentu jak dostałem maila z informacją, że konto jest "aktywne" i mogę z niego korzystać. Przy próbie przelewu dostaję komunikat "Konto w trakcie aktywacji. Pełna aktywacja nastąpi po podpisaniu umowy.". Nie działają również niektóre inne funkcjonalności (np. zmiana limitu karty). Codziennie dzwonię na infolinię, za każdym razem pan/pani zapewnia mnie, że dział IT zostanie poinformowany, że mają jakieś problemy techniczne, żebym sprawdził za jakąś godzinę czy już zostało naprawione. Niestety będę zmuszony zrezygnować z konta, nie zamierzam w koncie "internetowym" wykonywać przelewów telefonicznie. Szkoda tylko moich odsetek, które przepadną przy zerwaniu lokaty, a które mogły urosnąć na innym koncie.

Cheed pisze...

Dziwne problemy, tym bardziej jeśli nie reagują na Twoje reklamacje. Gdyby mnie spotkały podobne perypetie, również bym zrezygnował. Póki co jednak współpraca układa się bezproblemowo i cieszę się, że mogę korzystać z najlepszej oferty depozytowej na naszym rynku.

Pozdr.

Anonimowy pisze...

Czy zmiana pin jest darmowa?

Cheed pisze...

Tak zmiana PIN jest darmowa, gdyż Tabela Prowizji i Opłat nie przewiduje za taką operację opłaty. Sprawdzone na własnej skórze :)

Pozdr.

Anonimowy pisze...

Witam, zastanawiam się nad tym kontem tylko, że z nagrodą. Czy muszę u pracodawcy zgłosić żeby przelewał wynagrodzenie na to konto czy wystarczy, że zapewnię co miesiac wpływy w wysokości 1000 zł przelewając je z innego konta?

Cheed pisze...

Witaj,

prawidłowo zgodnie z regulaminem promocji, powinieneś przekazać pracodawcy dyspozycję przelewania wynagrodzenia na rachunek. W praktyce, myślę że wystarczy wykonać przelew z innego konta (najlepiej innej osoby) z tytułem "Wynagrodzenie za miesiąc...". Wiem, że taki manewr da się zrobić np. w Alior Banku, tutaj niestety nie testowałem. Gdybyś chciał założyć Konto Optymalne z nagrodą, zapraszam Konto Optymalne - tutaj.

Pozdr.

Anonimowy pisze...

Karta debetowa jest kartą z chipem czy nie?

Cheed pisze...

Karta debetowa dodawana do Konta Optymalnego jest kartą bez chipa. Podobno pracują nad tym aby wprowadzić karty z chipem i z czasem będą wymieniać te stare (wydawane obecnie) na nowe (z chipem).

Pozdr.

Anonimowy pisze...

Czy sprawdzenie salda w bankomacie jest platne?

Cheed pisze...

Tak, jest płatne 0,99zł. Tutaj masz TPiO karty debetowej.

Pozdr.

Anonimowy pisze...

Przy otwieraniu konta przy parametrach rachunku pokazuje się opcja z możliwością zaznaczenia "Chcę otrzymać kartę do rachunku" Czy dobrze rozumiem, że chodzi tu kartę debetową, a nie kredytową? Skoro do konta dodawana jest karta debetowa, na dodatek bezpłatna, to po co jeszcze trzeba potwierdzać, że chce się ją otrzymać? Proszę o odpowiedź i zrozumienie. :)
A tak w ogóle to dziękuję za wyczerpujący test, który potwierdził mnie tylko w przekonaniu, że jest to dla mnie obecnie najlepsze konto.

Cheed pisze...

@Anonimowy - tak chodzi o kartę debetową :) A trzeba to potwierdzić, bo Open Finance nie zdecydował się na propozycję pełnego pakietu (konto+karta) i daje swoich klientom możliwość wyboru. Oczywiście tak jak słusznie zauważyłeś, karta jest darmowa i grzechem byłoby jej nie wziąć ;) Cieszę się, że moja recenzja konta się przydała i pomogła wybrać konkretne konto.

Pozdr.

Anonimowy pisze...

Moje imię i nazwisko przy rejestracji nie mieszczą się w nazwie karty (ucina nazwisko). Czy mam to tak zostawić, czy może mam możliwość zmiany nazwy. Z tego co widzę, edycja jest możliwa - nie wiem, czy wskazana. Czy można podać w takim wypadku inicjał imienia, kropkę i pełne nazwisko? Nie przypominam sobie, żebym w poprzednim banku miała taki przypadek. Wiem, że pytanie powinno być raczej skierowane do OF, ale może ktoś z Was miał podobny "problem". Z góry dziękuję. :)

Cheed pisze...

Nie spotkałem się niestety z takim problemem. Proponuję kontakt z infolinią (tel. 22 205 60 10 lub 0 801 707 007; e-mail: kontakt@openonline.pl).

Pozdr.

Opinie pisze...

Jedna rzecz mnie ciekawi.
Jak dlugo Open utrzyma dotychczasowy cennik. Wg mnie za pare miesiecy wprowadza jakies oplaty do konta. Zreszta juz ostatnio zmniejszyli oprocentowanie konta oszczędnościowego.

Cheed pisze...

Myślę, że ich filozofia działania nie zakłada wprowadzania opłat za podstawowe czynności związane z bankowością. Bardziej spodziewałbym się, że w przyszłości coraz częściej mogą męczyć telefonami, czy nie potrzebuję super dochodowego produktu inwestycyjnego połączonego z ubezpieczeniem, kredytem gotówkowym i kredytem hipotecznym zero procent ;)

Pozdr.

Lucjan pisze...

W sumie jest to konto jak każde inne więc ja nie widzę tutaj niczego nadzwyczajnego. Jeszcze by mnie zainteresowało gdyby ten bank był obsługiwany poprzez https://www.cashbill.pl/platnosci gdyż w moim przypadku to jest czynnik decydujący.

Podobne posty