niedziela, 1 marca 2009

Podsumowanie Lutego

Minął ósmy miesiąc mojej działalności w ramach bloga, postaram się go teraz podsumować. Plan pisania postów co 4 dni został zrealizowany - było z tym znacznie lepiej niż jeszcze miesiąc temu. Wpisów powstało w sumie 7, od rozpoczęcia działalności w lipcu – 69.

1) Podsumowanie Stycznia

2) Bessa pełną parą

3) Oszczędzanie #1

4) mBankowe malwersacje kursowe

5) Sytuacja na walutach

6) Prawa Poboru i Duda

7) Karta kredytowa - a na co mi to??

Luty był na polskiej giełdzie kolejnym wyraźnie spadkowym miesiącem. Tym razem straciliśmy ponad 10%.


Na widoczne działania pakietów stabilizacyjnych uchwalanych we wszystkich liczących się globalnych gospodarkach musimy niestety jeszcze poczekać. Krótkoterminowo jest światełko w tunelu na korektę po przebiciu zaznaczonej linii trendu.


Zmian na blogu w tym miesiącu większych nie było. Do 10 dnia każdego miesiąca będę powiększał i dawał kontrastowy kolor dla reklam nad tytułem pierwszego posta. Chciałem jeszcze podziękować wszystkim klikającym w reklamy - w tym miesiącu dostałem przelew z Google, nie tak rekordowy jak AppFunds, mimo wszystko kurs dolara cieszy.

Na sam koniec czas najwyższy podsumować ankietę w której mogliście głosować przez cały luty. Pytanie brzmiało: "WIG20 na koniec bieżącego roku znajdzie się na poziomie?". Jej wyniki możecie prześledzić na załączonym poniżej obrazku. Już teraz gorąco zachęcam do wzięcia udziału w najnowszej ankiecie, którą możecie znaleźć jak zawsze w prawym górnym rogu.

Brak komentarzy:

Podobne posty