wtorek, 23 grudnia 2008

Życzenia Świąteczne

Z okazji nadchodzących świąt Bożego Narodzenia chciałem złożyć wszystkim czytelnikom najserdeczniejsze życzenia. Nie będę tutaj oryginalny i skopiuję to co wymyślił WatchDog z serwisu StockWatch - koniecznie tam zajrzycie :-)

Dużo zieleni w 2009 roku - długoterminowcom.
Szalonej zmienności - day traderom.
Książkowych patternów - technikom.
Wzrostu wartości - fundamentalistom.
Tanich kredytów - firmom i konsumentom.
Niskich podatków - wszystkim bez wyjątku.

A przede wszystkim - ZAPOMNIENIA o akcjach na parę świątecznych dni...

Mam nadzieję, że te święta będą wyglądały troszkę lepiej niż na obrazku poniżej ;)



PS: Nowe, niespodziewane obowiązki pochłaniają mi teraz olbrzymie ilości czasu i postanowiłem zawiesić na jakiś czas działalność na blogu. Nowe wpisy będą ukazywały się rzadziej - niestety siła wyższa. Pamiętajcie, że nowy rok zaczynacie z pustą kartką - nie popełniajcie tych samych grzechów ponownie...

3 komentarze:

Osiolek pisze...

Zycze Tobie i innym wspolczytelnikom spokoju , szczescia i czasu by sie tym wszystkim wokol nacieszyc.

dylandog pisze...

Obrazek świetny:) Wesołych Świąt i wszystkiego dobrego w Nowym Roku! Mam nadzieję, że nie zarzucisz pisania zupełnie bo byłaby to duża strata dla naszej ubogiej blogosfery o tematyce inwestycyjnej.
pozdrawiam

Cheed pisze...

Porzucić całkowicie pisanie to może nie, chociaż starałem się solidnie przepracować przynajmniej połowę grudnia a efektu WIĘKSZEGO nie było.

Przy dobie trwającej 24 godziny i nakładających się obowiązkach, ciężko było mi pogodzić regularne i obiektywne pisanie z inwestowaniem na giełdzie.

Tak jak napisałem w notce - nowy rok zaczynamy z pustą kartką. Warto solidnie popracować nad samodoskonaleniem aby wyciągnąć z niego co się da.

Mimo wszystko dzięki za ciepłe słowa :)

Jeszcze raz Wesołych Świąt - Pozdrawiam.

Podobne posty