niedziela, 5 kwietnia 2009

Podsumowanie Marca

Minął dziewiąty miesiąc mojej działalności w ramach bloga, postaram się go teraz podsumować. W marcu powstało w sumie 7 wpisów, od rozpoczęcia działalności w lipcu – 76. Jak na tak udany miesiąc na giełdzie, o czym już za chwilę, to jest to absolutne minimum. Co mi się rzuciło w oczy? Przede wszystkim rekordowa liczba komentarzy, których łącznie w marcu napisaliście 64. Dzięki, oby tak dalej! Mam też nadzieję, że w wielu sytuacjach pomogłem wam rozwiać wątpliwości.

1) Podsumowanie Lutego

2) Tarcza podatkowa na lata

3) Ropa

4) Google Adsense - podatki

5) Kryzys - miejcie się na baczności

6) Karty kredytowe cz. 2

7) Google Adsense - podatki cz. 2

Marzec był na polskiej giełdzie bardzo udanym miesiącem, co należy uznać w tej bessie za rzadkość. Indeksy zyskały blisko 10% i po przebiciu linii o której pisałem w ostatnim podsumowaniu miesiąca, Fala B bądź nowa hossa stała się faktem. Nie zamierzam tutaj wróżyć z fusów, ale wyraźnie widać, że jest inaczej niż było jeszcze miesiąc wcześniej.


Zmian na blogu w tym miesiącu większych nie było. Do 10 dnia jak każdego miesiąca będę powiększał i dawał kontrastowy kolor dla reklam nad tytułem pierwszego posta, oraz z boku nad notowaniami, jeśli was to razi - protestujcie :)

Na sam koniec czas najwyższy podsumować ankietę w której mogliście głosować przez cały marzec. Pytanie brzmiało: "Czy jesteś za przyjęciem Euro już w 2012 roku?". Jej wyniki możecie prześledzić na załączonym poniżej obrazku - trzeba przyznać, że głosowanie było bardzo wyrównane. Już teraz gorąco zachęcam do wzięcia udziału w najnowszej ankiecie, którą możecie znaleźć jak zawsze w prawym górnym rogu.

4 komentarze:

Nasum pisze...

hossa, czy nie, w każdym bądź razie mamy zwyżkę średnioterminową i okaże się co z niej wyjdzie. W zeszłym tygodniu powstała tzw. Wyspa Odwrotu, więc... czekamy ;)

Cheed pisze...

Zobaczymy, ja mam nadzieję, że to Fala B. Muszę się jeszcze zapakować przed hossą a dopiero w czerwcu kończy się lokata :)

Pozdr.

Tobiasz Maliński pisze...

App na swoim blogu też pisze coś o fali B. Nie wiem czy jest sens zastanawiać się nad słusznością tego zjawiska. Dla mnie jednoznacznym sygnałem są poważne zwyżki przy bardzo dużych obrotach, co pozwala sądzić, że instytucje wkroczyły do gry. A jeśli to prawda, to będą przez długi czas akumulować akcje w portfelach, co będzie napędzało dalsze wzrosty.

Cheed pisze...

To by było zbyt proste, gdyby rozpoczęła się teraz hossa. Z drugiej strony w 03/04 również nikt nie wierzył w nową hossę. Najlepszym wyjściem jest obecnie zarabianie zgodnie z trendem a nie zgadywanie i teoretyzowanie.

Pozdr.

Podobne posty