sobota, 26 września 2009

Załóż własnego bloga!

Jeszcze rok temu, we wpisie "Dodatkowe dochody", pisałem o możliwości założenia bloga. "Prowadzenie własnego bloga daje wiele satysfakcji, pozwala także dorobić nawet kilkaset złotych miesięcznie. Na pewno jest dziedzina w której jesteś dobry i możesz dzielić się swoja wiedzą z czytelnikami. Dzięki rozwojowi internetu, własną stronę możesz otworzyć za darmo. Z pewnością znajdzie się wiele osób, które pomogą Ci dobrać do niej odpowiedni szablon czy kolorystykę." Dzisiaj te słowa nadal są aktualne...


Z kolei niemal równo rok temu, 10 września, pisałem na temat własnego E-biznesu. Tematy bardzo ciekawy i z pewnością każdy, chcący dorobić sobie troszkę pieniędzy, powinien się tą kwestią zainteresować. Nie będzie to proste, powiedzmy sobie szczerze, utrzymać się z samego tylko E-biznesu będzie bardzo trudno. Dlaczego by jednak nie sfinansować sobie dzięki niemu nowego komputera czy wakacji? :)

Od 1 września, dzięki promocji mBanku oraz AZ, możemy założyć swój własny blog/biznes jeszcze prościej. Dzięki tej stronie, założenie własnej domeny (możemy również dołączyć do niej kreator stron www) kosztuje okrągłe 0 złotych. Co więcej, jak możemy wyczytać w 15 punkcie regulaminu, skorzystanie z promocji "Domeny i kreatory za 0 zł" nie zobowiązuje do przedłużenia domeny ani kreatora na kolejny okres abonamentowy. Dzięki temu, zakładając naszego własnego bloga, nawet w przypadku niepowodzenia/braku chęci do jego dalszego prowadzenia, nie zostaniemy zmuszeni do przedłużenia domeny. Cena takiej operacji po końcu rocznego abonamentu, wynosi standardowo około 100 złotych.

Jedynym warunkiem skorzystania z tej oferty, jest posiadanie zupełnie darmowego konta w mBanku oraz wpisanie w pole promocyjne kodu "AZMBANK". Jeśli nie posiadacie takiego konta, możecie je założyć na przykład tutaj. Ze swojej strony mogę was tylko zmobilizować do działania. Ja już skorzystałem z tej promocji i w niedalekiej przyszłości mam zamiar uruchomić kolejną stronę.

PS: Nie zapomnijcie pochwalić się swoimi projektami!

1 komentarz:

mgras pisze...

Ja proponuję założyć microbloga na gieldowe-emocje.pl.

Przykładowo moje wpisy:
mgras

Szybko i przyjemnie, i nie trzeba się martwić oglądalnością, bo ta z dnia na dzień rośnie :)

pozdrawiam i zapraszam

Podobne posty